Sept..whats in my mind

1 盡量唔好帶着偏見去看人 接受各種思想
2 真本性 唔洗理人點睇 堅持己見
3 simplicity is the key to happiness
4 向現實低頭
5 就算辛苦 唔想讀落去都要死頂 可以起碼唔憎佢嗎?我好想做得到,唔希望每個星期有起碼4曰都唔開心..我想返學開心 大學過得有意義 achieve一些令我自豪的事
6 尋找理想生活
7 認真 我非常後悔宜加先完全醒覺 到底我可以承受幾多 想要咩 只有自己最淸楚 有感自己渾渾 ork ork 地過了三年
8 我想玩獨木舟/ wa艇
9 now attending EO talk

To be continue

發表迴響

